Grąžinimo taisyklės

Prekė gali būti grąžinta pardavėjui per 14 dienų nuo prekės pristatymo pirkėjui Lietuvoje.

Prekė turi būti pradinės būklės: nepažeista, nesugadinta, nedėvėta.

Pirkėjas norėdamas grąžinti prekes pirmiausiai turi susisiekti su pardavėju ir pranešti apie grąžinamą arba keičiamą prekę.

Susisiekti galima per messenger programėlę, el. paštu arba telefonu.

Pirkėjas prekes turi siųsti per paštomatą.

Omniva - Alytaus NORFA Jurgiškių paštomatas.

Lp Express - Alytaus Jazminų g. 32A LIDL.

Siuntos sekimo numeris privalo būti pateiktas pardavėjui ne vėliau kaip per 24 val. po išsiuntimo.

Pirkėjui grąžinama visa su prekės įsigijimu susijusi pinigų suma.

Tačiau prekės grąžinimo išlaidas pardavėjui apmoka pats pirkėjas.

Pardavėjas turi teisę nepriimti pirkėjo grąžinamų prekių, jei pirkėjas grąžino sugadintą, suplėšytą, dėvėtą prekę.

Pinigai grąžinami į pirkėjo banko sąskaitą ne vėliau kaip per 14 d. d.